reklama


Život je sám o sobě dar. Vlastně každý, kdo pomáhá lidem, dělá si svou vlastní reklamu na život. A k tomu čas od času potřebuje také reklamu jako takovou.

Dlouhých 8 let jsem zvažovala reklamu na auto, a pořád jsem se nemohla rozhodnout. Vždy mi přišlo, že ji vlastně nepotřebuji. Ale...

Vlastně i vizitka je taková vaše reklama, jak na ostatní působí, jak ji a vlastně i vás vnímají. Tento rok, kdy jsem na trhu 10 let, věděla jsem, že to chce něco nového. V minulých letech to byly hrníčky, propisky, žetony do košíku... Když se můj synovec rozhodl pro reklamu na auto a nové vizitky, trošku mě to také nalomilo a v tu chvíli jsem si řekla: Proč vlastně ne? Je to nenásilné, nestojí to mnoho peněz (oproti reklamě jiné, kterou musíte obnovovat a stále platit), můžu si dovolit i lidovější ceny pro všechny, protože mi ubývají tyto náklady. Ne, že bych v posledních letech nějakou velkou reklamu potřebovala, spíš jdu z úst do úst, což je ta nejlepší reklama.

Tak vyvstalo dilema, reklama na autě byla jasná volba, ale co s vizitky? Seděla jsem a přemítala, zda to není zbytečná investice, když si je dělám už mnoho let sama. Ale tisk také něco stojí, včetně času, který člověk vymýšlí plánováním a synchronizací vizitky jako takové. A protože se mi reklama na autě moc líbila, chtěla jsem mít i vizitky ve stejném duchu. V tu chvíli přistoupili andělé a hučeli do mě s malým kalendářem. Řekla jsem si, no proč ne, je to jistě dobrá volba, někomu poslouží jako kalendář do peněženky, někomu jako menstruační kalendář, každý to využije jiným způsobem. V tu chvíli jsem byla rozhodnutá, že to skutečně chci.

Je dobré mít vedle sebe někoho, s kým to můžete konzultovat. Když jsme se o tom s mým miláčkem bavili, napadlo ho, proč nespojit vizitku a kalendář dohromady. Nebyl to vůbec špatný nápad. V peněžence se při otevření objeví kalendář, který tam může mít i ten, jehož partner je vůči věcem mezi Nebem a Zemí skeptický, protože vidí jen kalendář, a z druhé strany je vizitka, která zase slouží těm, kdož si chtějí uchovat kontakt na mě. Takže se vlastně zabijí dvě mouchy jednou ranou.

Chtěla jsem také slogan, který by se hodil nejvíce. Proto jste také měli možnost psát slogany, a i když jsem si slogan oblíbila už týden před ukončení soutěže, neznamená to, že nakonec nevyhraje zcela jiný. Ale tento se mi do té doby nejvíce líbil, byl věcný, stručný, výstižný, tak zdobí nyní nejen mé auto, ale také vizitky.

Tak se můžete těšit na vizitku s kalendáříčkem, stejně jako na propisky v různých barvách, které přikládám ke každé zásilce, nebo pokládám na stůl pro ty, jež si udělají čas, a sejdeme se osobně.